keskiviikkona, huhtikuuta 14, 2010

Mä en tykkää kun sä katsot tietokoneita

Tänään aamulla päiväkotiin ajellessa meidän 4v –poika tenttasi minua.
- Isi, miksi sä menet töihin? Saako siellä pipareita?
- Ei saa, tai ehkä joskus, vastasin.
- Ai jaa, no miks sä sitten käyt töissä?
- Ihmisten täytyy käydä töissä, yritin selittää.
- Katsotko sä töissä tietokoneita.
- No voi sen niinkin sanoa, vastaan.
- No miksi sä katsot sitten vielä kotonakin tietokoneita? Tykkäätkö sä katsoa tietokoneita? Mä en tykkää kun sä katsot tietokoneita...
- No en kyllä minäkään erityisemmin tykkää katsoa, vastasin.
- Aijaa, tykkääkö kukaan katsoa tietokoneita?
- Kai joku tykkää.
- No mä en ainakaan tykkää et sä katsot tietokoneita kun sitten mun pitää mennä päiväkotiin, poika päätti.
[Lefalla ikää 4 vuotta ja 16 päivää]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti